Gymnastikopvisning 16. marts 10-13.30

Kom til gymnatikopvisning i lørdag den 16. marts klokken 10-13.30 og se, hvad holdene har arbejdet med i løbet af sæsonen. Opvisningen finder sted i Christiansbjerghallen, Göteborg Allé 9, 8200 Aarhus N.
Entré 25 kroner. Børn under 14 år gratis. 

Generalforsamling - Nye kræfter i bestyrelsen

Har du lyst til at være med til at skabe rammerne for, at du og dine børn kan gå til gymnastik?
Så mød op til generalforsamlingen i Aarhus 1900 Gymnastik & Dans.
Den 6. februar klokken 19.00 i Boxen på Katrinebjergskolen. (Hovedindgangen og til venstre)

I bestyrelsen har vi mange forskellige opgaver. Sikkert også en, der passer lige til dig.
Kunne du tænke dig at stå for skolekontakten? Arbejde med hjemmesiden og sociale medier? Eller måske få rollen som sekretær? Vi kommer også til at mangle en ny formand.

Kontakt Henriette Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller tlf. 20 81 87 60 og hør mere om, hvad du kan bidrage med. 

Dagsorden:

  • Valg af dirigent
  • Bestyrelsens beretning
  • Udvalgs beretninger
  • Regnskab
  • Behandling af indkomne forslag – forslag skal sendes på mail til formanden senest d. 28. januar
  • Valg af bestyrelsesmedlemmer.
  • Valg af suppleanter
  • Valg af revisor
  • Valg af udvalg
  • Valg af repræsentanter til foreningens repræsentantskab
  • Eventuelt

Resten af sæsonen for halv pris

På de hold, der har ledige pladser, kan du nu tilmelde dig holdet for halv pris resten af sæsonen. Sæsonen løber til slutningen af marts. Se priserne under holdoversigten

Nyt hold 60+ fra 1. oktober

Er du fyldt 60? Har du lyst til at holde dig i form sammen med andre? Og har du tid torsdag klokken 10? Så prøv vores nye hold Seniormotion. Træningen foregår i Christiansbjerghallen og styrker både krop og hjerne. Alle kan være med. Se mere og tilmeld dig her.

Instruktør søges til springhold

Er du vores nye gymnastik-instruktør på spring- og børneholdene?
Vi søger en ny gymnastik-instruktører til vores spring- og børnehold til næste sæson. Du kommer til at indgå i et team af dygtige trænere, du kan sparre, udvikle og planlægge sammen med.
Lyder det som noget for dig, så ring eller skriv til Henriette Brøndum på 20 81 87 60.

Tilmelding til den nye sæson er åben

Nu kan du tilmelde dig og dit barn til næste sæson. Find holdene under Holdoversigt og tilmelding. Vi ses. 

Lyst til at være instruktør?

Har du lyst til at være instruktør hos os i næste sæson? 
Vi kan altid bruge dygtige, engagerede trænere på både børne- og voksenhold. Er det noget for dig, så kontakt vores formand, Henriette Brøndum, på 20 81 87 60. 

Nu kan du tilmelde dig sommerholdene

Tilmeldingen til sommerholdene er åben. Du finder holdene i menupunktet Sommerhold under Holdoversigt og tilmelding. 
http://1900gymnastik.dk/sommerhold-2023

Kom til opvisning den 25. marts

Nervepirrende saltomortaler, flotte danse-moves og supersmarte sjippe-tricks fra nogle af landets bedste rope skippere. Lørdag den 25. marts klokken klokken 10-13.30 får du det det hele. Da slår Aarhus 1900 Gymnastik & Dans nemlig dørene op til årets opvisning. Her viser holdene, hvad de har arbejdet med i løbet af sæsonen. Og her er noget for enhver smag – og alder. Opvisningen foregår i Christiansbjerghallen. Alle er velkommen. Pris 25 kroner for voksne. Gratis for børn.

Støt foreningen og kom til generalforsamling

Støt din forening og mød op til årets generalforsamling tirsdag den 31. januar klokken 19.00 på Katrinebjergskolen.

I år har vi ekstra brug for, at du møder op og støtter foreningen. Lone Sørensen, vores kasserer og bestyrelsesmedlem gennem 25 år, stopper. Vi SKAL derfor have valgt nyt/nye medlemmer til bestyrelsen for at kunne løse opgaverne.

Synes du, det er vigtigt at vi fortsat har aktiviteter for børn, unge og voksne, så kom og bak op - og meld dig gerne til at arbejde med.

Har du spørgsmål til bestyrelsen, så kontakt Henriette på Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller tlf. 2081 8760

Der serveres kaffe/te og kage.

Dagsorden:
Valg af dirigent
Bestyrelsens beretning for det forløbne år
Forelæggelse af regnskab for det forløbne år
Behandling af evt. indkomne forslag
Valg af bestyrelsesmedlemmer
Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
Valg af 1 revisor og 1 revisorsuppleant
Evt. valg til udvalg
Valg af repræsentanter til Foreningens repræsentantskab
Eventuelt

Underkategorier